مجله نگاه شرقی

پُخت و پَز در تنورِ واژگان

پایش

تحلیلی بر شعارهای برند در کالاهای تُند مصرف

پرواز ذهن، فکر کردن به کلمات و کنار هم چیدن ترکیب های تازه فرایندی است که هر نویسنده تبلیغاتی برای دست یافتن به ایده ای بدیع و ماندگار با آن سروکار دارد. برای آن ها که عاشق ایده پردازی و خلاقیت هستند، بی شک طراحی شعار برای یک برند کار جذابی است. با این وجود اگر در گوگل کلیدواژه «شعار برند » را به فارسی جستجو کنید، به نتایج منسجمی نخواهید رسید. بیشترین آمارها مربوط به برندهای خارجی است. برخی وب سایت ها هم که به شرکت های ایرانی پرداخته اند، به دسته بندی موضوعی شعارهای برند بسنده کرده اند. اگرچه ذهن ما همواره برای درک بهتر هر چیز به دسته بندی آن نیاز دارد؛ در دوران حاضر روایت گر صرف یک حوزه بودن دیگر چندان پرفایده نیست و زمان آن رسیده تا نگاهی عمیق تر و در مقام تحلیل به شعارهای برند داشته باشیم. مطلب حاضر درباره شعار برند کالاهای تندمصرف است. در این مطلب به شعار برندهای داخلی و خارجی به طور هم زمان توجه داریم و تلاش خواهیم کرد از زاویه ای نزدیک تر و دیدگاهی پرمایه تر به آن ها بپردازیم.

 

 


برای دریافت مقاله کامل می توانید:
1- از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت ماهنامه الکترونیکی را دریافت نمایید.
2- با تکمیل فرم اشتراک ماهنامه، نسخه چاپی را دریافت نمایید.

برای دریافت مقاله کامل می توانید:

نظر دهید