مجله نگاه شرقی

مردمی گِرد گشته زین پَرگــار
مُشت بـاشد نمــونه خَــروار

کاوُش

سمپلینگ یعنی نمونه یک محصول که به صورت رایگان و برای امتحان کردن به مصرف کنندگان ارائه می شود. این روش در بازاریابی کالاهای تند مصرف جایگاه ویژه ای دارد و با اهداف مختلفی اجرا می شود: معرفی یک محصول یا برند جدید به بازار، افزایش فروش و جلب مشتریان تازه برای محصولی که در بازار حضور داشته است، کمک به بازتعریف برند یا بازیابی جایگاه برند در بازار، جلب مشتری برای محصولاتی که قیمتی بالاتر از متوسط بازار دارند، تحقیق و نظرسنجی از افراد در حین مصرف کالا و…


برای دریافت مقاله کامل می توانید:
1- از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت ماهنامه الکترونیکی را دریافت نمایید.
2- با تکمیل فرم اشتراک ماهنامه، نسخه چاپی را دریافت نمایید.

نظر دهید