مجله نگاه شرقی

مُریدان بی چون و چرا

دیدگاه

وفاداری در برندهای تند مصرف

موضوع وفاداری برای برندهای تند مصرف اهمیت ویژه ای دارد. کالاهای تند مصرف در کوتاه مدت بارها خریداری می شوند و مشتری هر بار می تواند برند جدیدی را امتحان کند. تنوع بالای محصولات عرضه شده، دست مشتری را در انتخاب باز می گذارد و کوچک ترین تغییری در قیمت یا کیفیت کالا، تصمیم خرید مشتری را تغییر خواهد داد. از طرفی کالاهای تند مصرف نیاز فوری مصرف کننده را برطرف می کنند و اگر کالای مورد نظر در دسترس نباشد، مشتری ناچار می شود برند دیگری را انتخاب کند. پس طبق ماهیت محصول و شرایط بازار کالاهای تند مصرف، وفاداری یک موضوع چند وجهی و حیاتی است که برندهای تند مصرف بایستی برای ایجاد و حفظ آن سرمایه گذاری کنند.

 

 

 


برای دریافت مقاله کامل می توانید:
1- از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت ماهنامه الکترونیکی را دریافت نمایید.

2- با تکمیل فرم اشتراک ماهنامه، نسخه چاپی را دریافت نمایید.

نظر دهید