مجله نگاه شرقی

شاه کلیک تحقیق

پنل های آنلاین برای تحقیقات بازاریابی

با فراگیر شدن دسترسی به اینترنت، ابزارهای جدیدی پا به عرصه وجود گذاشتند که اکنون به کمک آن ها می توان در زمان بسیار کوتاه تر به حجم بزرگی از داده های به روز و با کیفیت دست یافت. یکی از این ابزارها، پرسش نامه های آنلاین است. پیش از شکل گیری پرسش نامه های آنلاین، دسترسی به نمونه انتخاب شده برای تحقیق کار دشواری بود و گاه صرف زمانی طولانی و حتی سفرهایی چند روزه را می طلبید. اما با آنلاین شدن پرسش نامه ها، به راحتی می توان به افراد مورد نیاز و نمونه های انتخاب شده از جامعه هدف دسترسی داشت.

 

 

نویسنده: عرفان جلالی

 


برای دریافت مقاله کامل می توانید:

  1. برای خرید این شماره از دوماهنامه اینجا کلیلک کنید.
  2. از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت ماهنامه الکترونیکی را دریافت نمایید.
  3. با تکمیل فرم اشتراک ماهنامه، نسخه چاپی را دریافت نمایید.

نظر دهید